Untuk paparan terbaik, tukarkan resolusi paparan pada komputer anda kepada 1152 x 864 atau yang lebih tinggi.

Simpan Emas



Akhirnya dapat jugak aku simpan emas yang aku beli dari etika emas sebanyak 400gram dengan harga masa aku beli RM111.67 belum campur 5% lagi tu... prosesnya takde lah susah sangat nak simpan dalam Bank Rakyat. Bagi emas, timbang, nilai emas tu, sign aggreement dan dapat le 65% dari harga emas tu.. jumlah emas yang aku simpan atas nama aku semuanya dalam 800 gram. kat sebalah ni gambar emas aku ambil masa dalam bank rakyat. berat tuuu.. buat masa ni baru masuk 600gram. ada lagi 200gram nak tunggu. tunggu sampai bila??? sampai stok baru sampai.. katanyaaa..

2 comments:

  1. nice blog :-)

    jika saudara berhasrat untuk menjual emas pada harga tertinggi, boleh hubungi hafiz 0123349940

    atau layari www.hafizjewel.com
    We buy gold at the highest price

    ReplyDelete
  2. Thanks :) Buat masa ni saya tak berhasrat nak menjual emas2 saya dalam bank tu.. tapi nak membeli lagi insyALLAH...

    ReplyDelete